Polityka jakości

Celem wszystkich naszych działań jest dostarczanie Klientom wyrobów cechujących się najwyższą jakością. Każdego klienta traktujemy, jak Partnera, inwestujemy środki i zasoby służące do określenia i spełnienia wymagań klienta w celu zwiększenia jego zadowolenia przy jednoczesnej dbałości o spełnianie innych wymagań np. prawnych, do których stosowania jesteśmy zobligowani.

Jakość realizowanych usług oznacza dla nas indywidualne podejście do każdego zagadnienia, w którym nasz Klient otrzymuje fachowe doradztwo oraz najwyżej jakości wyrób. Miernikiem naszej pracy jest zadowolenie naszych Klientów.

Aby spełnić powyższe standardy chcemy:

  • Identyfikować oczekiwania Klientów w stosunku do naszych usług,
  • Kwalifikować dostawców pod kątem zdolności do spełnienia naszych wymagań,
  • Doskonalić własne umiejętności i podwyższać kwalifikacje pracowników,
  • Dbać o terminowość podejmowanych działań,
  • Rozwijać się poprzez ciągłe doskonalenie procesów,
  • Rozwijać się poprzez inwestycje w nowe technologie.

Dbając o wysoką jakość naszych usług i wyrobów dokładamy wszelkich starań, aby działania te wywierały możliwie najmniejszy negatywny wpływ na środowisko naturalne, emisję odpadów i zużycie surowców naturalnych.

Niniejsza Polityka Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą ISO 9001:2015 została przekazana całemu personelowi KNIOCH Sp. z o.o. sp. k, jako obowiązujący standard postępowania przy realizowaniu codziennych obowiązków.

 

Zarząd Knioch Sp. z o.o. Sp. k.

Środa Wielkopolska, 01.10.2019 r.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Firma Knioch sp. z o.o. sp.k.

Ul. Szarych Szeregów 14

63-000 Środa Wielkopolska

GPS: N 52°13'12'', E 17°17'48,5''

 

Tel. (61) 285-38-29

Fax (61) 285-67-47

 

E-mail: biuro@knioch.pl